پیام مشترک در پی ارتحال حضرت آیت الله حاج شیخ مهدی قاضی (ره)

پیام مشترک جامعه مدرسین، شورای عالی و مرکز مدیریت حوزه علمیه قم
در پی ارتحال حضرت آیت الله حاج شیخ مهدی قاضی (ره)
در تاریخ ۰۲/۰۹/۱۳۸۸

بسم الله الرحمن الرحیم
(انا لله و انا الیه راجعون)

ارتحال عالم نستوه و مجاهد حضرت آیت الله حاج شیخ مهدی قاضی خرم آبادی موجب تأسف و تأثر و اندوه فراوان گردید. ایشان در طول زندگی با برکت خویش در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در خدمت حوزه علمیه و نظام اسلامی بود.
از سوابق درخشان ایشان شرکت فعال در نهضت امام خمینی (قدس سره) قبل از انقلاب و پس از انقلاب نیز مسئولیتهایی چون عضویت در شورای عالی قضایی، همکاری با شورای مدیریت حوزه علمیه قم و ریاست دانشگاه قم می توان نامبرد.
آیت الله قاضی به منظور تربیت نیروهای متعهد و متخصص جزو بنیان‌گذاران مدرسه عالی قضایی،  تربیت مدرس و دانشگاه قم بود که تا آخرین روز حیات خویش نیز در مسئولیت ریاست دانشگاه قم به تربیت نسل جوان اهتمام داشت. پاکی و ساده زیستی و خدمت بی‌اجر و مزد از خصوصیات بارز این انسان سالم و فداکار بود.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ارتحال ایشان را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا له الفداء، مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت‌برکاتهم»، و عموم دانشگاهیان خاصه اساتید‌، کادر علمی و دانشجویان دانشگاه قم تسلیت عرض نموده؛ علو درجات را برای آن فقید و صبر و اجر فراوان برای بازماندگان آن مرحوم خواستار است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
شورای عالی حوزه علمیه قم
مرکز مدیریت حوزه علمیه قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *