پیام تسلیت در پی ارتحال حجه الاسلام والمسلمین سید عبدالعزیز حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق

پیام تسلیت  جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی ارتحال حجه الاسلام والمسلمین سید عبدالعزیز حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق
در تاریخ ۰۴/۰۶/۱۳۸۸

بسم الله الرحمن الرحیم
  ( انا لله و انا الیه راجعون)

ارتحال عالم مجاهد و مبارز خستگی ناپذیر حجه الاسلام والمسلمین حاج سید عبد العزیز حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق موجب تأسف و تأثر عمیق گردید.
این عالم وارسته که برخواسته از بیت مکرم مرجع فقید حضرت آیت الله العظمی حکیم «ره» بود، سالیان متمادی عمر با برکت خود را صرف مبارزه با رژیم بعث عراق و مقابله با جریانهای انحرافی و استقرار حکومت مردمی در عراق نمود.
او که درکنار سایر برادران شهید و زجر کشیده خویش خاصه حضرت آیت الله حاج سید محمد باقر حکیم «ره» لحظه‌ای در مسیر تلاش برای سربلندی و رستگاری ملت عراق از پا ننشست و همواره با همراهی و همدلی با مرجعیت عراق تمام مساعی خویش را برای حل مشکلات عراق و استقرار نظام مردمی و مبتنی بر تعالیم اسلامی در این کشور تلاش بسیار و ارزنده‌ای نمود.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ارتحال ایشان را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا له الفداء، مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت‌برکاتهم»، خاصه مرجعیت عراق، ملت شریف عراق، بیت‌مکرم حکیم و بخصوص آقازادگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و علو درجات ایشان را از ذات باری‌تعالی مسألت می‌نماید.

 و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *