اطلاعیه دومین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ محمد فاضل لنکرانی (قدس الله نفس الزکیه)

اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت دومین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ محمد فاضل لنکرانی (قدس الله نفس الزکیه)
در تاریخ ۰۵/۰۳/۱۳۸۸

بسم الله الرحمن الرحیم
( انا لله و انا الیه راجعون)

ایام شهادت یگانه بانوی مکرم اسلام دخت پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) یاد آور مصائب و دردهای این صدیقه شهیده در دفاع از ولایت علوی بر عموم مسلمین تسلیت باد.
این ایام اندوهبار و پر مسئولیت با دومین سالگرد ارتحال فقیه اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم‌السلام) مرجع عالیقدر عالم تشیع و عضو برجسته‌ی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مرحوم حضرت آیت‌الله العظمی حاج شیخ محمد فاضل لنکرانی (اعلی‌الله مقامه الشریف) تقارن یافته است. شخصیت برجسته‌ای که در ترویج فرهنگ فاطمی و گرامیداشت این ایام اهتمام ویژه‌ای داشت.
ایشان از جمله علمای وارسته و پرهیزگاری بودند که علم و عمل را با جهاد و مبارزه در هم آمیخته و در شکل‌گیری و حمایت مشفقانه از انقلاب و نظام پربرکت اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند. و عمر پربرکت خویش را در راستای ترویج معارف مختلف علوم اهل بیت( علیهم‌السلام) و تربیت شاگردانی عالم و مهذّب صرف نمودند.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با گرامیداشت نام آن مرجع عالیقدر جهان تشیع و تسلیت فقدان آن فقیه والامقام به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج) بر لزوم تبیین ابعاد مختلف شخصیتی ایشان و بزرگداشت نام و یاد این عالم ربانی تأکید می‌نماید.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *