پیام تسلیت در پی ترور و شهادت محسن فخری زاده دانشمند بزرگ هسته‌ای ایران

پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی ترور و شهادت محسن فخری زاده دانشمند بزرگ هسته‌ای ایران

۱۳۹۹/۰۹/۰۸

بسم‌الله الرحمن الرحیم

شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای و مدیر خدوم عرصه علوم و پژوهش‌های دفاعی شهید محسن فخری زاده رضوان‌الله علیه پیام اقتدار و مظلومیت ملت ما را بار دیگر آشکار کرد.
این عروج خونین نشان داد حقیقت نهضت ما شهادت است و این نهضت با مجاهدت و شهادت زنده و ماندگار می‌ماند.

شهادت عالمان و دانشمندان ما ادامه راه پرافتخار آل محمد و میراث ذریه طیبه خاندان نبوت و ولایت است و این توفیق الهی تنها برای کسانی حاصل می‌شود که مجاهدت و استقامت در مسیر ایمان و جهاد داشته‌اند.
این ترور وحشیانه، نفاق و دو رویی مدعیان ضدیت با تروریسم را افشا کرد و بار دیگر پرده از چهره سفاک دشمنان ما برداشت. ترورهای بزدلانه، تهدیدهای امنیتی، اجتماعی، سیاسی و فشار های سنگین اقتصادی ،ملت ایران و جمهوری اسلامی را به مذاکره بر سر توانایی‌های علمی و اقتدار نظامی خود وادار نخواهد کرد.
در پی هر شهادتی تعهد ما به اسلام و باور ما به حقانیت مسیر طی شده در مبارزه با استکبار بیشتر می‌شود و ملت مصمم‌تر در صحنه حاضر خواهد ماند و تن به سازش و تسلیم نخواهد داد.
گرچه این ترور خبیثانه که با آمریت و هدایت سرویس‌های اطلاعاتی استکباری و رژیم صهیونیستی واقع‌شده است بی‌پاسخ نخواهد ماند، اما جوانان نخبه و دانشمندان مؤمن ما با نهضت فراگیر علمی و تکثیر هسته‌های تولید علم، اثرگذارترین پاسخ‌ها را به دشمنان عزت و عظمت ما خواهند داد و جهاد مؤمنانه خود را باقدرت ادامه می‌دهند.
نظام جمهوری اسلامی پیگیری و مجازات عاملان این اقدام تروریستی را حق مشروع و مسلم خود می‌داند و انتقام این شهادت مظلومانه را خواهد گرفت.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شهادت این دانشمند خدمتگزار را به خانواده محترم ایشان، جامعه علمی کشور و شاگردان، تبریک و تسلیت عرض نموده، علو درجات و غفران و رحمت الهی برای آن شهید سعید و صبر و اجر بازماندگان را از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *