پیام آیت الله یزدی به اجلاسیه «ذلت تسلیم و خیانت به آرمان‌های اسلامی»

پیام حضرت آیت الله یزدی ؛ ریاست شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به اجلاسیه مجازی «ذلت تسلیم و خیانت به آرمان‌های اسلامی»

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ إِنَّ الظَّالِمینَ بَعْضُهُمْ أَوْلِیاءُ بَعْضٍ وَ اللَّهُ وَلِیُّ الْمُتَّقینَ» (جاثیه: ۱۹)

مسلمانان آزاده و مؤمنان انقلابی سال‌هاست شاهد رفت و آمدها و هماهنگی‌های پیدا و نهان برخی حاکمان فاسد با جبهه استکبار و رژیم ظالم و جعلی صهیونیستی هستند. هیچ‌گاه تجاهر به رابطه با این رژیم و پشت کردن به اسلام و امت اسلامی از سوی حاکمان فاسق و دست‌نشانده استکبار دور از انتظار نبوده است.

از این فاسقان انتظاری جز این نیست؛ «أَمْ حَسِبَ الَّذینَ اجْتَرَحُوا السَّیِّئاتِ أَنْ نَجْعَلَهُمْ کَالَّذینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ سَواءً مَحْیاهُمْ وَ مَماتُهُمْ ساءَ ما یَحْکُمُونَ»(جاثیه: ۲۱) هرچند آشکارشدن پلیدی‌های پنهان تأسف‌انگیز است؛ حساب مردم و امت اسلامی از حاکمان ظالم جداست. آزادگان جهان به‌ویژه مؤمنان انقلابی هرگز رژیم اشغالگر صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسند. به فضل الهی، نمایش‌ها و تحرّکات مشتی وابسته و سرسپرده استکبار، امت اسلامی را از ادامه راه ناامید نمی‌کند؛ بلکه حقانیت و روشنی راه را واضح‌تر و مؤمنان را به پیروزی جبهه حق امیدوارتر می‌کند. مسأله اشغال فلسطین هیچ‌گاه مسأله این فاسقان و منافقان نبوده است. مسأله فلسطین مسأله‌ای انسانی و یکی از اساسی‌ترین مسایل اسلام است. هرکه به ظالمان اشغالگر بپیوندد به منشأ جرم و جنایت پیوسته و در سرنوشت محتوم ظالمان شریک است؛ «إِلاَّ مَنْ تابَ وَ آمَنَ وَ عَمِلَ عَمَلاً صالِحاً؛ فَأُوْلئِکَ یُبَدِّلُ اللَّهُ سَیِّئاتِهِمْ حَسَناتٍ وَ کانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحیماً» (فرقان: ۷۰).

خدا را شاکریم که مردم عزیز ایران اسلامی با پیروی از امام راحل قدّس‌الله‌نفسه‌الزکیّه و رهبر معظم انقلاب مدّظلّه‌الوارف همواره در جبهه حق و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین، مقاوم و ثابت‌قدم بوده‌اند. امروز وظیفه همگانی امت اسلامی، همراهی و پشتیبانی جبهه حق؛ و روشن نگاه‌داشتن این راه است. ان شاء الله کوشش شما دانش‌آموختگان مکتب اهل بیت علیهم السلام برای بیان اعتراض به رفتار شوم برخی دست‌نشاندگان استکبار و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تقابل با جبهه استکباری ظلم و طاغوت مشمول اجر و قرب الهی است. از خدای تعالی خاضعانه مسئلت دارم اقدام شایسته شما استادان انقلابی حوزه‌های علمیه را در برگزاری این اجلاسیه به نیکوترین وجه بپذیرد و به زبان و قلم و قدم‌های شما عزیران برکت دهد. مجاهدت‌ها و همه فعل و ترک‌های خود را لوجه‌الله خالص کنید و مطمئن باشید که با تقوا و جهاد خالص بن‌بست‌ها برطرف و مسیر فلاح گشوده می‌شود.

«وَ مَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزیزِ الْحَکیمِ» (آل عمران: ۱۲۶)

محمد یزدی

قم مقدس ـ سوم ربیع‌الثانی ۱۴۴۲ برابر با بیست و نهم آبان‌ماه ۱۳۹۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *