آیت الله طباطبایی نژاد: مصوبات اجلاسیه جامعه مدرسین از مسئولان مطالبه شود.

آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در یازدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد که در شهر مقدس قم در حال برگزاری است، با تاکید بر این که در این اجلاسیه باید آسیب ها و مشکلات متوجه نظام اسلامی مورد ارزیابی دقیق قرار گیرد، گفت: باید خروجی های این اجلاسیه ها به صورت دقیق مورد ارزیابی قرار گرفته و پیگیری های لازم از سوی دستگاه های ذیربط انجام شود.

امام جمعه اصفهان با تاکید بر این که در کشور مشکلات زیادی داریم که به انقلاب ضربه می زند، ابراز داشت: چهل سال از عمر انقلاب می گذرد اما هنوز اختلاط در دانشگاه های ما وجود دارد؛ تا چه زمانی باید شاهد این وضع باشیم؟

وی بیان کرد: امروز امکانات و ابزارهای لازم را در اختیار داریم، باید در یک پروسه زمانی مشخص برای تفکیک دانشگاه برنامه ریزی کنیم.

آیت الله طباطبایی نژاد رواج اعتیاد و مواد مخدر را از مشکلات اجتماعی موجود در کشور ذکر کرد و گفت: کشور ما در این زمینه متحمل خسارت های جانی و مالی بسیاری می شود و سالانه هزاران نفر به دلیل بیماری های ناشی از دخانیات جان خود را از دست می دهند.

نماینده ولی فقیه در اصفهان منشأ بسیاری از ناهنجاری ها و مشکلات اجتماعی را مواد مخدر دانست و ابراز داشت: ما باید در این زمینه با آسیب شناسی و مطالعه دقیق، تدابیر لازم را در دستور کار قرار دهیم و برای کاهش میزان مصرف کنندگان مواد مخدر تلاش کنیم.

آیت الله طباطبایی نژاد مشکلات مربوط به ازدواج، مهریه های بالا و طلاق را از دیگر معضلات موجود در کشور دانست و گفت: مهریه های بالا بخش قابل توجهی از جوانان را دچار مشکل کرده است، که باید برای این مساله فکری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *