آغاز به کار دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین

دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علما و فضلای استان‌های تهران، البرز و سمنان با شعار “رسالت حوزه های علمیه در جهاد تبیین، خدمت به مردم و پشتیبانی از نظام اسلامی” از صبح امروز در محل مجتمع آموزشی فرهنگی آدینه تهران آغاز به کار کرد.
آغاز به کار دهمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای تهران، سمنان و البرز

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علما و فضلای استان‌های تهران، البرز و سمنان با شعار “رسالت حوزه های علمیه در جهاد تبیین، خدمت به مردم و پشتیبانی از نظام اسلامی” از صبح امروز در محل مجتمع آموزشی فرهنگی آدینه تهران آغاز به کار کرد.

در این اجلاسیه جمع زیادی از اعضای جامعه مدرسین، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، فقهای شورای نگهبان، شخصیت‌های حوزوی و علما و فضلا حوزه حضور دارند.

قرار است در این اجلاسیه که در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود، علاوه بر شخصیت‌های برجسته حوزوی، رییس قوه قضاییه و وزیر اطلاعات نیز سخنرانی کنند. در نوبت عصر این اجلاسیه نیز گزارش کمیسیون‌های پنجگانه اجلاسیه دهم منطقه‌ای جامعه مدرسین از سوی رؤسا و دبیران کمیسیون‌ها تشریح خواهد شد.

سخنرانی ریاست جامعه مدرسین، رئیس دفتر مقام معظم رهبری -مد ظله العالی-، آیت الله سید احمد خاتمی، مدیر حوزه‌های علمیه و اساتید، علما و فضلای محترم بلاد، از دیگر بخش‌های این اجلاسیه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *