پیام جامعه مدرسین به شکرانه حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در پی حضور حماسی مردم در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن امسال، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیامی به شرح ذیل صادر نمود:
لوگوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود خدا بر ملت آگاه، قهرمان و حماسه ساز ایران
حضور حماسی شما در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، مصداق عینی آیه «فَسَوْفَ یَأْتِی اللَّهُ بِقَوْمٍ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّهٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّهٍ عَلَى الْکَافِرِینَ یُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَلَا یَخَافُونَ لَوْمَهَ لَائِمٍ» بود.

به فضل الهی و توجهات حضرت ولی‌الله‌الاعظم -عجل الله تعالی فرجه الشریف- جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور چشمگیر و مسؤولانه مردم عزیزکشورمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن چشم جهانیان را خیره و متحیر کرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم وظیفه خود می‌داند تشکرات صمیمانه‌اش را نثار ملت رشید و غیور ایران کرده و به خاطر بصیرت، هوشیاری، همت و استقامت و یکپارچگی و اتحاد این ملت بزرگ، حمد و سپاس بیکران خود به درگاه خداوند قادر متعال را به جای آورد.

شما ملت عزیز با آفرینش این حماسه‌ی انقلابی، روح مقدس امام راحل و ارواح طیبه شهداء -قدس الله انفاسهم الزکیه- را شاد کردید و نام بلند و پر آوازه ایران اسلامی و ایرانیان را درخشان‌تر ساختید.

هیچ حاکمیتی در دنیای امروز برخوردار از ملتی نیرومند و سرزنده مانند ملت ایران نیست و شما با ایمان و اتکال به قدرت لایزال الهی قدرت خود را به رخ دشمنان کشیدید و خواب دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را آشفته کردید.

این مجاهدت مؤمنانه شما در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب -مدظله العالی-، مایه عزّت کشور، ملّت و تاریخ پر افتخار ایران است و خدای متعال به این عمل صالح شما عظمت و برکت خواهد داد.

ایران قوی، پرشتاب تر از گذشته به سوی آرمان های رفیع انقلاب اسلامی حرکت خواهد کرد و به خورشید تابناک مهدویت خواهد پیوست، ان شاءالله.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *