آیت الله آشتیانی در انتخابات مجمع نمایندگان طلاب تبیین کرد:

تأثیر گذاری در گرو فعالیت‌های جمعی و تشکل محور

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأثیرگذاری در جامعه را در گرو فعالیت‌های جمعی و تشکل محور دانست و گفت: مشارکت در تشکل‌هایی مانند مجمع نمایندگان طلاب می‌توانند زمینه مناسبی جهت افزایش میزان اثرگذاری فراهم سازد.
آیت الله محمد رضا آشتیانی در انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم شرکت کرد

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، صندوق سیار انتخابات نهمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در منزل آیت الله محمد رضا آشتیانی حضور یافت و ایشان رأی خود را به صندوق انداخت.

وی تأثیرگذاری در جامعه را در گرو فعالیت‌های جمعی و تشکل محور دانست و خاطر نشان کرد: امروزه شرایط به گونه ای است که افراد به تنهایی نمی‌توانند آن چنان که شایسته و بایسته است مفید و اثرگذار واقع شوند، اما مشارکت در تشکل‌هایی مانند مجمع نمایندگان طلاب می‌توانند زمینه مناسبی جهت افزایش میزان اثرگذاری فراهم سازد.

عضو جامعه مدرسین مشارکت طلاب در انتخابات مجمع نمایندگان طلاب را مؤثر توصیف کرد و افزود: مشارکت طلاب در انتخابات مجمع نمایندگان بسیار حائز اهمیت است و اثرات زیادی در پی دارد.

وی خطاب به نمایندگان طلاب اظهار داشت: نمایندگان طلاب اوضاع فرهنگی مناطق مختلف کشور را زیر نظر داشته باشند و از دیار و شهر خود غافل نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *