آیت الله دری نجف آبادی: تحقق اقتصاد مقاومتی، کشور را در برابر چالش ها بیمه می کند

 آیت الله دری نجف آبادی در نهمین اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد ظرفیت های کشور را برای تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار خوب دانست و گفت: نسخه ای که در مجمع تصویب و با عنایت رهبری به مسؤولان ابلاغ شده نسخه کارگشایی چه در برابر تحریم ها و چه در شرایط غیر تحریم مؤثر است.

 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نقش روحانیت را در ایجاد عزم و اراده همگانی بسیار مؤثر دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با همت همگانی کشور را از وابستگی به نفت خارج کنیم.
 
آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: اگر کشور ما مبتنی بر اقتصاد مقاومتی باشد فشارهای دشمن نخواهد توانست ما را دچار چالش کند.
 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تک تک استان های کشور دارای ظرفیت های بسیار خوبی است که با بهره گیری از آن می توان کشور را به دستاوردهای بسیار خوبی رساند.
 
وی افزود: در این زمینه باید از کشورهایی همچون چین که روزگاری هیچ چیز نداشتند و امروز دنیا را تسخیر کرده اند استفاده کرد.
 
آیت الله دری نجف آبادی گفت: اگر همت کنیم قطعا می توانیم بر مشکلات فائق آییم و کشور را به نقطه قابل قبولی در منطقه و جهان برسانیم و به افق های سند چشم انداز دست یابیم.
 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی مشارکت حداکثری آحاد جامعه در فعالیت های اقتصادی را امری مهم و لازم ارزیابی کرد و یادآورشد: تقویت فرهنگ جهادی در مردم و کارگزاران و افزایش بهره وری در کشور از دیگر الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی به شمار می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *