ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به علما، مدرسین و شرکت کنندگان در اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین

 حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با حضور در اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد، سلام گرم رهبر معظم انقلاب به شرکت کنندگان در این اجلاسیه را ابلاغ کرد.

 
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبر معظم انقلاب از ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به اعضای جامعه مدرسین و شرکت کنندگان در نهمین اجلاسیه خبر داد و گفت: وقتی می خواستم به این اجلاس بیایم، ایشان فرمودند به همه عزیزان، علما و مدرسین سلام گرم ما را برسانید؛ متقابلا من هم سلام شما را خدمت ایشان ابلاغ خواهم کرد.
 
وی با تقدیر از برگزاری کنندگان نهمین اجلاسیه جامعه مدرسین، گفت: این اجلاس، اجلاسیه بسیار باشکوهی است، بیانات حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی و دیگر عزیزان بسیار ارزنده بود. ان شاءالله محتوای برنامه ها به صورت یک جزوه و کتاب چاپ و در اختیار دیگران قرار گیرد تا استفاده مطلوب و لازم صورت گیرد.
 
وی گفت: در شرایط فعلی دشمنان تمام سعی شان این است که به جهانیانی که به این نظام مقدس امیدوار شده اند و آثارش را در همه جا دیده اند القا کنند که نظام اسلامی کارآمد نیست و نمی تواند زندگی مردم را تامین کند و همه توطئه ها در این راستا است.
 
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: معظم له در دیداری که به مناسبت ۱۹ دی با مردم شریف قم داشتند عمده تاکید شان بر این بود که آنچه سبب سقوط رژیم شاه شد فراگیری فساد در رژیم بود و آنها در همه چیز فاسد بودند.
 
وی یادآورشد: اگر این نظام مقدس ناکارآمد است، این همه پیشرفت کی و کجا حاصل شده است؟ امروز ما به جایی رسیده ایم که ملت های دیگر نظام و مردم، رهبر و سیاستمداران ما را الگوی خود می دانند و این باید برای مردم تبیین شود.
 
وی تاکید کرد: این نظام دنیا و آخرت مردم را تؤامان تامین می کند، این نظام خود را تنها مسؤول دنیای مردم نمی داند بلکه می خواهد آخرت مردم و بهشت آنان را نیز تامین کند.
 
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: امروز روحانیت در اوج عزت است و بهترین فرصت را در اختیار دارد و متاسفانه این جایگاه به خوبی تبیین نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *