آیت الله آشتیانی در دیدار دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی تبیین کرد:

پیشرفت‌های کشور، عامل هراس دشمنان

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف را عامل هراس دشمنان ارزیابی کرد و گفت: دشمنان در صدد هستند تا جلوی این روند رو به جلو را بگیرند.
دیدار دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با آیت الله محمد رضا آشتیانی

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با آیت الله محمد رضا آشتیانی دیدار و گفت و گو کرد. معاون جامعه و مردم پیشرفت‌های کشور را عامل هراس دشمنان ارزیابی کرد و ابراز داشت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، کشور در عرصه‌های مختلف پیشرفت کرده است و این پیشرفت‌ها بر دشمنان گران آمده و در صدد هستند تا جلوی این روند رو به جلو را بگیرند.

وی با اشاره به نا آرامی‌های اخیر کشور گفت: سرویس‌های جاسوسی دشمنان برای تضعیف و نابودی نظام، برنامه جدی دارند. در حوادث اخیر نیز چندین کشور متحداً تلاش کردند تا کشور را به آشوب بکشند، اما با وجود تمامی تلاش‌های آنان، مردم به آن‌ها پاسخ مثبت ندادند.

وی ادامه داد: دشمنان هیچگاه از تلاش‌های خود دست بر نخواهند داشت و ما به عنوان فرزندان انقلاب باید با تمام قدرت تلاش کنیم تا توطئه‌های آنان را خنثی کنیم و این وظیفه سنگینی است که باید تا زمان اتصال این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی -عجل الله تعالی فرجه-، ادامه یابد.

آیت الله آشتیانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، ضمن تأکید بر لزوم حمایت از دولت در شرایط فعلی کشور، اظهار داشت: دولت با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند که مقدار قابل توجهی از آن، تعهدات ایجاد شده از طرف دولت قبل است. باید در این شرایط دولت را با تمام توان حمایت کنیم.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه دکتر علی کیهانیان گزارشی از اهداف، عملکرد و برنامه‌های این مجموعه ارائه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *