پیام تسلیت جامعه مدرسین در پی رحلت آیت الله ناصری

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی رحلت آیت الله محمد علی ناصری دولت آبادی، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم پرهیزگار و معلّم اخلاق، آیت الله حاج شیخ محمد علی ناصری دولت آبادی (رحمه الله‌علیه) موجب تألم و تأثر گردید. این فقیه عالیقدر سال ها به تدریس علوم و معارف اسلامی در حوزه های علمیه همت گماشت و با برگزاری مجالس وعظ و جلسات درس اخلاق، با بیانی گرم و دلنشین به تربیت نفوس مستعدّ و ترویج مکارم اخلاق پرداخت.سعی بلیغ ایشان در ترویج معارف مهدوی و سلوک انقلابی و ولایتمدارانه ی ایشان، توشه ای گرانبها برای این استاد اخلاق است. آن عارف ولایی، علاوه بر تلاش های علمی و فرهنگی ،مشارکتی جدی نیز در فعالیت های خیریه اجتماعی و تأسیس مراکز بهداشتی درمانی داشت و در این زمینه منشأ خیرات ماندگاری گردید.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت این عالم جلیل القدر را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید (دامت‌برکاتهم)، حوزه‌های علمیه، مردم شریف اصفهان، همچنین آقازادگان محترم ،بیت مکرم و شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم علو درجات، غفران و رحمت الهی و برای بازماندان صبر و اجر از خداوند متعال خواستار است.

سید هاشم حسینی بوشهری
رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *