آیت الله حسینی بوشهری در دیدار معاون سیاسی وزیر کشور:

روحیه انقلابی در جامعه شاداب نگاه داشته شود

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مدیریت و جهت دهی به جریان‌ها، بر اساس اهداف و اصول انقلاب را از مهم ترین وظایف معاونت سیاسی برشمرد و گفت: باید همیشه روحیه انقلابی و قانونمداری را در جامعه شاداب نگه‌داریم و مدیریت آن نیز با مسئولین است.

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار معاون سیاسی وزیر کشور که در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به اینکه خوشبختانه نگاه جدیدی در معاونت سیاسی شکل گرفته است، اظهار کرد: این نگاه جدید می‌تواند برای جامعه امیدآفرین باشد.
وی با بیان اینکه معاونت سیاسی نباید خودش پرچم‌دار احزاب و جریان‌ساز سیاسی باشد، مطرح کرد: مهم ترین وظیفه معاونت سیاسی، مدیریت و جهت دهی جریان‌ها براساس اصول و اهداف انقلاب است.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این که در این نظام پیوند ناگسستنی میان دین و سیاست وجود دارد، عنوان کرد: باید همیشه روحیه انقلابی و قانونمداری را در جامعه شاداب نگه‌داریم و مدیریت آن نیز با مسئولین است.
وی با بیان اینکه در رویکرد جدید معاونت سیاسی نیازمند هم‌افزایی هستیم، خاطرنشان کرد: این هم‌افزایی می‌تواند توسط اساتید و دانشجویان، حوزویان، نخبگان ودیگر گروه ها و فرهیختگان جامعه شکل بگیرد.
آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به این که معاونت سیاسی باید از نظرات استقبال کند، تصریح کرد: اگر از تمام نظرات استفاده شود، دستورات نیز سنجیده‌ شده خواهد بود و دشمن سوژه ای برای ضربه زدن پیدا نخواهد کرد.
وی با بیان این که این موضوع نیازمند تبیین، فرهنگ‌سازی و بسترسازی مناسب است، یادآور شد: پیش از انجام یک کار نیازمند ایجاد بسترهای آن هستیم تا تمام اقدامات مؤثر باشند.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه با اشاره به این که باید روشی را اتخاذ کنیم که ما را به اهداف انقلاب اسلامی برساند، بیان کرد: همچنین باید این اتفاق در شرایطی رقم خورد تا آسیب‌ها در طول مسیر به حداقل برسد.
وی با بیان این که باید در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری؛جذب حداکثری حرکت شود، ابراز کرد: اگر این حرکت انجام شود در کشور، نگران انتخابات‌ها و مشکلات نخواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *