بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت جنایت اخیر حکام سعودی

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت جنایت اخیر حکام سعودی بدین شرح است:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

اقدام سبعانه رژیم مرتجع و جنایتکار سعودی در اعدام جمعی از شیعیان مظلوم و برخی افراد فعال مذهبی و اجتماعی، بار دیگر حماقت و رذالت حکام سفاک سعودی را آشکار کرد.

رژیم مستبد آل سعود مصداق بارزی از اسلام آمریکایی در منطقه است، و در حالی که هنوز آتش فتنه گری هایش در یمن و سوریه و عراق و دیگر بلاد اسلامی شعله ور است و جان و مال مسلمین را می‌سوزاند، بار دیگر دست به جنایت جدیدی زد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن جنایات ضد انسانی این رژیم اعلام می‌دارد: کاخ ستمگری حکام ظالم و ستمگر فرو خواهد پاشید و طبل رسوایی آنان در گوش جهانیان نواخته خواهد شد «و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ»

سکوت و دروغ پردازی‌های نهادهای مدعی حقوق بشر که سالهاست جای جلاد و شهید را عوض کرده‌اند، دیگر نمی‌تواند ادامه پیدا کند، چرا که حقیقت انحراف و تزویر آنان اینک بر همه‌ی آزادیخواهان جهان آشکار شده است.

رژیم آل سعود بداند علی رغم میل باطنی آنان، جبهه سرافراز مقاومت و آزادیخواهان و حق طلبان، پرچم عزت و عظمت اسلامی را در حرمین شریفین به اهتزاز در خواهند آورد و این وعده‌ی خدای قادر متعال محقق خواهد شد «ألَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ.»

 

سید هاشم حسینی بوشهری

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *