آیت الله مقتدایی: مردم خوزستان با درایت خود تفرقه افکنی دشمنان را ناکام گذاشته اند

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تلاش دشمن در تفرقه افکنی بین مردم منطقه گفت: درایت مردم خوزستان تلاش دشمنان را خنثی کرده است.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی چهارمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین آیت الله مقتدایی در این نشست گفت: برگزاری اجلاسیه های کشوری ومنطقه ای از سوی جامعه مدرسین برکات فراوانی داشته وامیدواریم نشست چهارم منطقه ای نیز برکات زیادی برای منطقه داشته باشد.
وی با ارائه گزارش کمیسیون «فرقه ها، نگرانی ها و راه کارها» گفت: در این کمیسیون مسائل مختلفی از سوی کارشناسان وعلما در خصوص فعالیت فرقه ها و راه کار مبارزه با آن مطرح شد.
رئیس مرکز مدیریت حوزه علمیه قم افزود: سیاسی بودن حرکت های افراطی به نام دین در منطقه کاملا ثابت شده است و بر همین اساس لازم است حرکت همه جانبه ای از سوی علما ، مسئولان وهمه دلسوزان انجام گیرد.
آیت الله مقتدایی به تفرقه افکنی دشمنان وتفکرات افراطی در منطقه اشاره کرد وافزود : دشمنان تلاش می کنند به مردم منطقه تلقین کنند که نظام اهمیتی به خوزستان وطوایف آن نمی دهد، این در حالی است که خوزستان پاره تن انقلاب اسلامی است.
وی با تشریح نظرات مطرح شده در این کمیسیون گفت: تقویت وتاسیس حوزه های علمیه در منطقه، ارتقاء سطح علمی مبلغان، تشکیل رشته های تخصصی درحوزه های علمیه منطقه واعزام مبلغ به مناطق محروم را از جمله راه کارهای مبارزه با تفکرات افراطی است.
وی تلاش طلاب برای تبلیغ به زبان فارسی و عربی، تولید برنامه های فرهنگی از سوی صدا و سیما برای مخاطبان وزبان های مختلف منطقه را از دیگر عوامل تقویت ریشه اعتقادی مردم جهت مبارزه با فرقه ها دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *