آیت الله حسینی بوشهری : حوزه‌های علمیه تهدیدهای فرهنگی را به فرصتهای تبلیغی تبدیل کنند

نایب رئیس دوم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مبلغان ، روحانیون و حوزه‌های علمیه توصیه کرد تهدیدهای فرهنگی و دینی را به فرصت‌های تبلیغی تبدیل کنند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی چهارمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین آیت الله حسینی بوشهری دبیر اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم صبح امروز در ابتدای این نشست در اهواز گفت: دشمنان نظام پس از ناکامی در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی به تهاجم فرهنگی روی آورده است و باید بداند در این عرصه نیز حرفی برای گفتن ندارد.
وی گفت: روحانیون باید با استفاده از فرصت بی بدیل انقلاب اسلامی نیازهای معنوی و دینی جامعه را پاسخگو باشد و در مقابل شبهه‌افکنی دشمنان ایستادگی کند.
آیت الله حسینی بوشهری تأکید کرد: علما و روحانیون می‌توانند با استفاده از فرصت‌های موجود، تهدیدهای فرهنگی را تبدیل به فرصت تبلیغ دین و افزایش ارتباط با مردم تبدیل کنند.
نائب رئیس دوم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این اجلاسیه پیام روشنی به جامعه دین مدار داخلی وخارجی دارد و ان‌ شاء الله روحانیت با عزم استوار، فراز و نشیب های خدمت رسانی فرهنگی را پشت سر خواهند گذاشت.
وی از پی‌گیری دقیق مصوبات اجلاسیه‌های جامعه مدرسین خبر داد و گفت: گروه‌های کارشناسی مصوبات این اجلاسیه‌ها را جهت اجرائی شدن بررسی و پی‌گیری خواهند کرد.
وی در ادامه به تشریح برنامه کمیسیون‌های چهارگانه اجلاسیه پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *